top of page

בגדי ים – טרנדים קיץ 2020 והתאמה למבנה הגוף

חברות בגדי הים השכילו לתרגם את הטרנדים האחרונים של הקיץ לתחום בגדי הים, והרשתות מלאות בדגמים בצבעי אדמה, חאקי, פסטל ובהדפסים חייתיים.

מה שמאפיין את העונה הנוכחית הוא, שלצד הגזרות המסורתיות (ביקיני, שלם וכו'), ניתן למצוא חיתוכים מעניינים וקשירות א-סימטריות.

מהם הטרנדים החמים בבגדי ים לקיץ הנוכחי ?


1. שחור לבן-

למי שמחפשת צבעים מסורתיים (כמוני, למשל...) בגדי הים השחורים והלבנים הם התשובה. לצעירות, אני ממליצה על ביקיני, גזרה עם "חלון" בבטן, או כיווצים בצדדים (למשל, דגמים שיש באמריקן איגל) למבוגרות יותר, אמליץ על גזרות סולידיות שאיתן ירגישו יותר בנוח (למשל, בגדי הים של זוהרה או של סילקיפיטי).

2. דקלים, עלים, טאי דאי-

הגלאם מסתמן כמגמה שתשלוט בארון בקיץ הקרוב. פלטת הצבעים כוללת צבעי ניאון, פסטל, גלידה וגם את הטאי- דאי הזכור (לטובה?) מהניינטיז. הטרנד הזה מחלחל הן לחולצות, הן לבגדי החוף, והן לבגדי הים. בגדי ים בסגנון הזה הם קוליים לטעמי, וראיתי דגמים כאלה בטוונטי פור סבן, בזארה, בפול & בר.

3. צבעי אדמה-

צבעי האדמה תמיד היו בסביבה ושימשו כאלטרנטיבה "בייסיקית". בתחום בגדי הים, צבעי החול והמדבר ממש מתבקשים. הצבעים הנ"ל נחשבים מעט משעממים אך גזרה מעניינת עשויה להפוך אותם לייחודיים וסקסיים כמו אלה של המותג "פלאט" (מעצבת שעושה שת"פ עם רשת סטורי). בגדי ים יפים בצבעי אדמה ראיתי בקסטרו (לצעירות) ובג'ק קובה (שידועים בגזרת המעולות שלהם, הן בבגדי ים והן בהלבשה תחתונה), למבוגרות יותר.

4. הדפסים חייתיים-

המנומר הוא טרנד קלאסי, על זמני. הטרנד הזה החל בשנות ה-80, ואינו מראה שום סימן שהוא מתכוון לעזוב אותנו. להדפס החברבורות הצטרפו בשנה האחרונה גם הדפס זברה וכתמי פרה. ההדפס לא חייב להיות בגווני חום או שחור / לבן. ראיתי למשל זברה בשחור / ורוד, במותג rayo. ברשת fix יש מבחר בגדי ים בהדפסים חייתיים, שלמים וביקיני.

טיפים לרכישת בגד ים מחמיא -

כשאת קונה בגד ים עלייך לזכור שהמטרה הינה לא להיראות רזה יותר אלא להיראות פרופורציונאליות יותר, ע"י הקטנת פלג הגוף שהוא הגדול יותר בגופנו (בהנחה שאין לנו פרופורציות מושלמות). לנשים בעלות מבנה "שעון חול" יותר קל, הן בבחירת בגדים והן בבחירת בגד ים, אבל רובינו לא כאלה...



להלן מספר טיפים לבחירת בגד ים לפני מבנה הגוף :


1. מבנה תפוח – לנשים בעלות מבנה זה יש כתפיים וחזה יותר גדולים, בד"כ אין מותניים, ופלג הגוף התחתון צר ורזה יותר. מומלץ ללבוש בגד ים שלם עם מחשוף עמוק בחזה או לחילופין "טנקיני" (חלק עליון בגזרת גופיה קטנה וחלק תחתון סטנדרטי) כשהחלק העליון בצבע אחד, כהה, והחלק התחתון עם דוגמה.

2. מבנה אגס – לנשים בעלות מבנה זה כתפיים צרות, חזה קטן, בטן שטוחה ואגן ירכיים רחב. מומלץ ביקיני שבו החלק התחתון בצבע אחיד וכהה, וחזייה מרופדת עם דוגמא, או בגד ים שלם עם מפתח רגל גבוה, ליצירת אשליה של רגליים ארוכות יותר. חלק עליון עם "וולנים", קפלים, מלמלות וכד', מייצר אשליה של חזה גדול יותר. כמו כן רצוי שהחלק העליון יהיה הבהיר יותר.

3. מבנה גוף מלבני – לנשים בעלות מבנה זה יש ירכיים וכתפיים באותו הרוחב, ואין מותניים. מומלץ לבחור בגד ים שיוצר אשליה של מותניים: בגד ים שלם עם חגורה במותניים או בגד ים שלם בגזרת מעטפת או עם הדפסים, שיוצרים הצרה באזור המותניים. כמו כן, מפתח רגל גבוה שיצר את המותניים ויאריך את הרגליים. אפשרות נוספת היא בגד ים שלם עם מפתחים בצדדים, שהוא חשוף במותניים, הקרוי "מונוקיני".

4. מבנה גוף פרופורציונלי בצורת שעון חול – לנשים שבורכו במבנה זה- צורת "גיטרה"- יש גוף פרופורציונאלי וכל בגד ים בגזרה קלאסית יתאים להן.

5. חזה קטן – חזיית קולר או חזיית משולשים. בשתי הגזרות הללו, מומלץ שהחזייה תהיה מרופדת ו/או עם ברזלים, ליצירת נפח. כמו כן, מומלץ הדפס/טקסטורה בחזייה. תוספת של וולנים, מלמלות, קישוטים וכיווצים בחזה תתאים.

6. ישבן/ירכיים מלאים – מומלץ ומחמיא ביקיני או שלם עם מפתח רגל גבוה. להימנע מגזרות נמוכות ומכנסונים גדולים מדי. להימנע גם מחלק תחתון שנקשר בצדדים ומחצאיות מתנפנפות. כמו כן, חלק תחתון בצבע אחיד וכהה וחלק עליון בהיר שימשוך את העין.

7. כתפיים רחבות – גזרת קולר או כתפיות עבות. מכנסונים או חלק תחתון עם נפח יאזנו בין אגן צר לכתפיים רחבות. כמו כן, בגד ים שלם עם "איקס" בגב יצמצם את רוחב הגב, ויהיה מחמיא. להימנע מסטרפלס.

8. בטן בולטת – להימנע מבדים מבריקים שמבליטים הכל. הדפס א- סימטרי מומלץ או גזרה א-סימטרית (כתף אחת). כמו כן, לבחור בגד ים שלם בעל בטנה פנימית חזקה.

9. שחייה – כמי שאוהבת לשחות, אני תמיד רוכשת בגדי ים של ספידו, הם איכותיים ועמידים. בנוסף לקלאסיים בשחור, כחול, אדום, ראיתי השנה בגד ים עם פסים דקים בכחול / לבן שבחלקו העליון פסים בצבעי קשת. אהבתי אותו מכיוון שהוא מעניין, מבלי להיות צבעוני מדי. ממליצה.

בתמונה – בגד ים "פלאט" מרשת "סטורי"

bottom of page