top of page

טרנדים באיפור לחורף 2020

גם באיפור ובשיער, כמו גם בלבוש, יש טרנדים חדשים בכל עונה.

לא חייבים לאמץ את כולם, בפרט לא טרנדים חולפים שאינם מתאימים לנתונים הטבעיים שלנו, או לגילנו.

להלן אפרט את הטרנדים העיקריים באיפור לחורף הנוכחי, שאותם אתן מוזמנות לאמץ באופן סלקטיבי, לפי טעמכן האישי:

ראשית, אציין שכיום אופנתי המראה המט. המבריק כבר "אאוט". אנו נפרדות ממראה העור הזוהר ואפשר להיפרד מה"שימרים" שאפיינו את השנים האחרונות.

בהזדמנות זאת אזכיר שוב, שמתחת למייק אפ, תמיד למרוח קרם עם מקדם הגנה גבוה, לפחות spf 30 על מנת למנוע נזק לעור. את הקרם כדאי למרוח אחרי שטיפת הפנים בבוקר, ולהמתין כרבע שעה עד למריחת המייק אפ הנוזלי מעליו. לעיתים במייק אפ עצמו יש מקדם הגנה גבוה, ואז ניתן לוותר .


מהן המגמות העיקריות באיפור ?

  1. שפתיים– השפתיים במראה לא עשוי, כאמור, נגיעה של פיגמנט, במראה של "אכלתי קרטיב" ונשאר מעט גוון על השפתיים. אני ממליצה מאוד על ה"סטיק" של "בובי בראון" שמגיע בשלושה גוונים שונים, שמקנה בדיוק את נגיעת הצבע המרומזת והרעננה הזאת, ללא המראה העשוי והמבריק שאפיין את השנים האחרונות.

  2. צבעים – הצבעים השולטים באיפור העונה הם הצבעים החמים : חומים, כתומים, בורדו וכו', הן בשפתיים והן בצלליות עיניים. אני מחבבת צלליות בסיס בגווני בז' וחום. צלליות בסיס מעולות, אני נוהגת לקנות עם לקוחותיי ב"מאק".

  3. גבות פרועות, עבות, מסורקות כלפי מעלה – כפי שאתן בוודאי רואות אצל הסלבס הצעירות, וכוכבות הריאליטי, היום אופנתי מראה הגבות העבות. הגבות לא רק עבות אלא גם פרועות ואף מסורקות כלפי מעלה, "מבולגנות" למראה. מראה הגבות הדקיקות, המצוירות, שהיה אופנתי בעבר כבר מזמן אינו טרנדי, ולכן מי שהגבות שלה דקות מדי רצוי שתעבה אותן באמצעות מסקרה לגבות או באמצעות צללית לגבות. הגבות ממסגרות את הפנים ומשמעותיות בהצערת המראה, ועבודת המילוי שלהן קלה יחסית גם למי שאין לה מיומנות גבוהה באיפור.

  4. שיער - טרנד ה"קארה" עדיין איתנו. ה- bob haircut האייקוני אופנתי עכשיו, והשיער טבעי, גלי ואף במראה מעט מלוכלך. הקארה יכול להיות מדורג או חלק ובהחלט צריך להתאים אותו לסוג השיער (לשיער מתולתל לא יתאים קארה).

טיפ לסיום - חנויות האיפור שאותן אני אוהבת, הן "מאק" ו"בובי בראון". ב"בובי בראון" זוכות לקוחותיי להנחה בשיעור של 30%, אז אני מזמינה אתכן לסיבוב שופינג עימי, שאותו "נקנח" בסדנת איפור קצרה ותכליתית, שבה תוכלו ללמוד שימוש במוצרי איפור בסיסיים שישדרגו לכן את ה"לוק" ויוסיפו מאוד למראה מטופח ומתוחכם.


בתמונה – תספורת bob haircut

bottom of page