top of page

פסים זה החיים

טרנד הפסים הוא הטרנד האהוב עלי, באופן אישי. אני מתה על חולצת פסים דקים בכחול –לבן, עם שרוול עד המרפק, בשילוב ג'ינס משופשף בגזרת "mom" או עם מכנסי חאקי מכותנה, בגזרת "צ'ינו". הרבה נשים נרתעות מחולצות פסים בטענה שהן "משמינות" ומרחיבות אותן ואני חושבת שזה עלול להיות נכון רק אם החולצה הינה בעלת פסים ועשויה מבד עם הרבה לייקרה, בד שנמתח על הגוף ונצמד לכל בליטה (ואז גם ללא הדפס כלשהו, סוג הבד הזה אינו מחמיא).

אני חושבת שה"לוק" של חולצת פסים הוא קלאסי, אביבי ומנצח. יש לי מבחר גדול של חולצות פסים לקיץ ולחורף, ואני מנצלת את כולן, בחורף עם ג'קט שחור או קרדיגן אפור מעל, ובקיץ אני לובשת חולצות מפוספסות עם שרוול קצר או גופיות עם כתפיות רחבות.


להלן כמה כללים שבאמצעותם תוכלי להטמיע את הטרנד הנ"ל ב"לוקים" שלך:


  • פסים דקים עדיפים על פסים עבים, שהם מרחיבים יותר.

  • חולצות פסים מגניבות יש כיום בכל הרשתות: "זארה", "מנגו", "טופשופ", "אמריקן איגל", המעצבת תמר בר (בתמונה), בגדי פנאי ויוגה של "אנג'לי" ועוד.

  • לא מומלץ ללבוש חולצה שהיא צמודה באזור הבטן והחזה, למי שיש חזה גדול. לנשים מלאות אני ממליצה על פסים אלכסוניים או לאורך, ולא לרוחב, וכן על גזרת מעטפת. כמו כן, לנשים עם חזה גדול אמליץ על חולצה עם מחשוף ולא סגורה.

  • אם לבשת חולצת פסים כחול לבן, לבשי בחלק התחתון מכנסיים בחאקי, אדום או שחור. כמובן גם ג'ינס משופשף בגזרת "סקיני" או "בויפרנד" יתאים (בתלות במבנה הגוף שלך, כמובן).

  • הדפס פסים במכנסיים זאת אפשרות מצוינת, אך עדיף לאורך ולא לרוחב, למשל ג'ינס פסים כחול לבן (ראיתי ב h&m) שאותו אפשר לשדך עם חולצה לבנה או ניוד או חולצת ג'ינס.

  • מי שחוששת לאמץ את הטרנד במלואו, יכולה לאמצו ב"נגיעה" באמצעות אקססוריז מפוספסים: צעיף, תיק בד, מסיכה לפנים (קורונה J ) וכו'. ניתן לרכוש בחנויות או אונליין.

  • נעלי סניקרס או בלרינה בכחול לבן.

בתמונה- החולצה: tamarbar things I love הג'ינס – טופשופ גזרה ישרה.

bottom of page