top of page

עוברים דירה ? אני אשמח לעזור לכם באריזה ו/או בפריקה כדי שתתמקמו בבית החדש ללא תכולה מיותרת


כשאתם עוברים דירה זאת הזדמנות מצוינת להיפטר מהמון חפצים לא רלוונטיים: בגדים מרופטים ובלויים, נעליים שאבד עליהם הכלח, משחקי ילדים שאינם תואמי גיל ועוד ועוד.

אני מציעה את שירותיי כסטייליסטית מקצועית, על מנת לארוז לכם את תכולת הבית בתבונה, כך שתעברו לבית החדש מסודרים ומינימליסטיים.

לעיתים, כאשר עוברים דירה אין זמן לערוך ניפוי, ולכן אפשרי לעשות זאת גם בזמן פריקת הארגזים בדירה החדשה.

אשמח לעזור לכם באחד משני השלבים הנ"ל ועל הדרך תוכלו לקבל ממני טיפים בעין מקצועית לגבי פריטי לבוש / אקססוריז / הנעלה, שאינם מתאימים לכם (מיושנים, בלויים, גזרות לא מחמיאות למבנה הגוף, צבעים לא מחמיאים לגוון העור, עודף פריטים מאותו הסוג וכו').

אני משוכנעת, מניסיוני רב השנים כסטייליסטית אישית, שאתם יכולה לנפות ולהיפרד מכ- 50% מתכולת הארון שלכם ברגע זה !

לדוגמא, למרבית האנשים שסייעתי לסדר ארונות, היו הרבה יותר מדי בגדי ספורט ובגדי בית (סמרטוטיים...) ומעט מדי בגדים "יפים" לעבודה או ליציאה.

מעבר דירה הוא זמן מצוין להיפטר מכל החפצים שאגרנו ואינם שימושיים לנו יותר, כאלה שאינם מסבים לנו הנאה - סתם אחסנו אותם והם תופשים חלל ואבק. הדבר נכון, בפרט כאשר אנו עוברים לדירה קטנה יותר וחייבים להצטמצם, אך להשקפתי, נכון ומדויק תמיד, להיפטר מחפצים מיותרים.

כאשר אני אוזרת או פורקת תכולת דירה אני מתחילה בארונות הבגדים. אני שומרת על מה שהוא טוב ומתאים. תמיד יש לכם במלתחה פריטי "חרישה" שברור שהם טובים ובמידה הנכונה);

אני מנפה פריטים שאינם מתאימים לכם, מבחינת צבע, גזרה, מידה שכבר אינה רלוונטית וכו';

אני זורקת פריטים שהם, למשל: בדים "עייפים", מנג'טים שאיבדו אלסטיות, "גולגולים" בסריגים, בגדים מוכתמים וכו';

אני שומרת פריטים שניתן להשמיש באמצעות תיקונים: מכפלת במכנסיים, לקצר חולצה, להטליא חור,לתפור כפתורים ועוד. אני לא תומכת בתיקונים משמעותיים כמו הצרת גב בג'קט, סופם שאינם מוצלחים בד"כ;

באותו האופן אני מנפה גם מצעים, שמיכות ומגבות בלויים, צעצועי ילדים שאינם תואמי גיל, בגדי ילדים שאינם במידה ועוד.

בתמונה – ארון מסודר "מארי קונדו".


bottom of page