top of page

מהם הטרנדים המרכזיים בנעליים לחורף 2020 ?


הסתיו התחיל, לפחות באופן פורמלי. לכן, הגיע הזמן שאציג בפניכם את הטרנדים המרכזיים בנעליים לסתיו-חורף 2020. חלק מהטרנדים יתאימו מאוד לסתיו, שכן החורף ה"אמיתי" יתחיל רק בעוד כחודשיים..אז אתן בהחלט יכולות להתחיל לאמץ וליישם:

הטרנדים המרכזיים של נעליים / מגפיים לחורף המתקרב, הינם כדלקמן:

  1. נעליים בהדפסי פרחים – השנה נצפו על מסלולי התצוגה נעליים עם הדפסי פרחים עגולים או חדים, גדולים וגם קטנים. מצד אחד, זהו טרנד מעניין וייחודי, אך לדעתי, כסטייליסטית מנוסה, הטרנד הפרחוני מאוד מגביל מבחינת התאמת צבעים. מכיוון שבחורף יש להתאים נעליים להרבה פריטים: מכנסיים/חצאית, חולצה, סוודר, מעיל / ג'קט, אני ממליצה להימנע מנעליים צבעוניות מדי ולהעדיף נעליים בצבע אחד, או לכל היותר שניים, שהם ניטראליים יחסית. גם הדפס נחש יהיה אופנתי העונה והוא ישתלב בהצלחה עם יותר פריטים מהמלתחה החורפית שלך. כמו כן, הנעליים המטאליות- בכסף ובזהב- תהיינה מאוד אופנתיות העונה וגם הן יתאימו למרבית ה"לוקים" ועשויות להשתלב היטב עם הרבה צבעים.

  2. נעליים בירוק ובסגול – הצבעים הבולטים בנעליים לחורף, למעט הצבעים הרגילים: שחור, חום, קאמל, אפור, היו ירוק וסגול. מדובר בגוונים מסוימים: emerald green ו – bright violet. הצבע הירוק בלט כטרנד גם בבגדים, בעיקר ירוק פיסטוק (ראו הפוסט הקודם שלי בעניין טרנדים בבגדים לסתיו-חורף 2020).

  3. מגפונים / נעליים עם שפיץ– המגפונים עם השפיץ הזכורים לנו משנות ה- 90 חוזרות. השפיץ מופיע הן במגפי בוקרים והן בנעלי בלרינה ונעלי "סליפרס" (גזרה דומה לנעלי הבלרינה אך סגורות מעט יותר בגב כף הרגל). השפיץ, לטעמי, מייצר מראה אלגנטי ונשי והוא בהחלט יותר מעניין מהחרטום המעוגל. אהבתי !

  4. נעליים גבריות – הטרנד של ה"ג'נדר בלנדר" שמאופיין בערבוב בין הגברי לנשי בא לידי ביטוי גם בגזרת הנעליים. נעלי אוקספורד, נעלי ג'אז ומגפיים בסגנון המערב הפרוע יהיו מאוד טרנדיים בחורף הקרוב. אני, באופן אישי, מחבבת נעלי אוקספורד שנועלים ביחד עם גרביים קצרים, אפילו בשידוך עם שמלה וגרבונים. נעלי אוקספורד מעולות ראיתי השנה ב"שופרא", ב"לאפייט" וב"סטורי". איני אוהבת מגפי בוקרים לנשים הם מרגישים לי נוקשים ו- outdated ולכן לא אמליץ ללקוחותיי לרכוש אותם.

  5. נעלי לאופרס loafers – נעלי "לאופרס" הן נעליים ללא שרוכים, שדומות למוקסינים אך מחומר קשיח יותר, שיוצר מראה נוקשה ואלגנטי יותר בהשוואה למוקסינים. השנה נעלי ה"לאופרס", מגיעים לעיתים עם גדילים, ניטים, אבזמים או מבד קטיפה. הן תהיינה אלגנטיות ולעיתים מבריקות. אני אוהבת את הנעליים האלה ביחד עם מכנסי סקיני ג'ינס באורך "ברוגז", כך שרואים את הקרסול, ואם קר, אז בתוספת גרביים "שיקיות" עם הדפס מעניין . ממליצה בהקשר הזה, על הנעליים המעלפות שברשת הספרדית "פריטי בלרינ'ס" ועל הגרביים של happy socks.

  6. סניקרס גסים – השנה מככבים הסניקרס הגסים, ה"מכוערים" והמסיביים. חלקם עם סוליה לבנה עבה או עם סוליית טרקטור. חלקם עם גרביים אלסטיים built in שמטפסים עד הברך. סניקרס "קוליים" יש ב"שופרא", ב"סטורי" וב"וואנס". סניקרס גסים ראיתי גם בחנויות הספורט - fila, אדידס, נייקי.

  7. גרביונים בצבע הנעליים – אחד הטרנדים הבולטים בבגדים הוא גרביונים אטומים צבעוניים בכל צבעי הקשת. אחד הטרנדים בנעליים הוא התאמה מדויקת של צבע הנעליים לצבע הגרביונים. זה יוצר מראה צבעוני ובולט, ויתאים לנשים שאוהבות צבעוניות ויש להם עיסוק שמאפשר זאת: קריאטיב, פרסום, שחקנית, זמרת, אומנית וכו', בהחלט לא יתאים למי שעובדת במשרד ונדרשת ללוק מהוקצע ושמרני – עו"ד, רו"ח.

בתמונה – סניקרס של gola מ"שופרא", אחת מחנויות הנעליים עליהן אני ממליצה במיוחד

טיפ: לסיום, אציין שוב, כדי להאריך ולהצר את הצללית אני ממליצה על מגפונים בגובה הקרסול (קצרים) או על נעלי אוקספורד עם עקב קטן. כשרואים את מלוא אורך הרגל, כולל השוק, הצללית "גבעולית" יותר. ואם כבר מגפיים גבוהים, הם חייבים להיות בצבע המכנסיים על מנת לייצר צבעוניות הרמונית וצללית ארוכה וצרה.


bottom of page