top of page

מהן טעויות הלבוש הנפוצות של גברים וכיצד לתקן אותן ?


  1. הרבה גברים, במיוחד מהנדסים במקצועות ההיי-טק, לובשים ג'ינסים ישרים או מתרחבים שאינם "קוליים" ומשדרים משהו ארכאי ומיושן. אלה הג'ינסים אליהם התרגלו בשנת ה-90 והם נשארים נאמנים להם. אני ממליצה על הג'ינסים של חברת nudie שאותם ניתן לרכוש ב"סטורי". יש להם מגוון גזרות עדכניות מ"סקיני" ועד ישר, מגוון צבעים ושטיפות, וכן ג'ינסים גבוהים או נמוכים במותניים, שאותם אני מתאימה ללקוחותיי לפני מבנה הגוף, ומצב הכרס...לגברים בעלי בטן בולטת עדיפים ג'ינסים בגזרה גבוהה. עוד חברות ג'ינסים טובות הינן סקוץ' אנד סודה, דיזל, פפה ג'ינס.

  2. מכנסי פנסים (dockers למשל), שיש להם קפלים באזור המותניים, לא מתאימים לכל אחד (אלא רק לגברים רזים וצרים במיוחד). אני מעדיפה מכנסי צ'ינו (ללא פנסים במותניים אלא בגזרה ישרה ו"חלקה" יותר, מכותנה, אתם ניתן לרכוש ב"סטורי" או ב"מסימו דוטי". הם בעלי מראה "נקי" יותר ויתאימו גם לגברים מלאים.

  3. חולצה מכופתרת עם שרוולים קצרים היא לא "קול" (אלא רק מכופתרת עם שרוולים ארוכים מקופלים עד המרפק). המראה של המכופתרת עם השרוול הקצר אינו טרנדי ולכן אעדיף חולצת טריקו טובה, חולצת פולו, או מכופתרות שרוול ארוך מקופלות מעט. מכופתרות יפות אני קונה עם לקוחותיי ב"אינדיגו","בראבו", "סטורי", ו"אמריקן וינטג'".עם גברים רזים יחסית אני מוצאת חולצות גם ב"זארה" ועם גברים מלאים וגבוהים ב"פולגת", שם ניתן גם למצוא חולצות שאין צורך לגהץ אותן (זה יתרון גדול בנסיעות לחו"ל).

  4. סריגים- לקראת החורף מומלץ להצטייד במספר סריגים בצבעים ניטראליים: שחור, אפור, כחול כהה, חום, בהתאם לגוון עור הפנים. סריגים יפים לגברים אני מוצאת בעיקר ב"אמריקן וינטג'" רשת צרפתית יקרה אך מאוד איכותית. הסריגים מדהימים ביופיים, לטעמי, איכותיים וקלאסיים. הם יקרים מאוד אך ניתן בהחלט לחכות לסייל של 30% הנחה, שמגיע לקראת סוף העונה.

  5. נעלי התעמלות לא מתאימות לעבודה או ליציאה בערב. עדיף לנעול סניקרס ללא גרביים או עם גרבי "קרסולית", או נעלי אוקספורד. את הסניקרס אני אוהבת לרכוש ב"שופרא" של חברת aro או של חברת crime London. לגברים צעירים ניתן למצוא סניקרס יפים גם ב"וואנס" או ב"אדידס".

  6. נעלי העור השחורות או החומות שגברים נוהגים לנעול לעבודה מתאימות רק לגרביים באותו הצבע (חום עם חום, שחור עם שחור), סניקרס מתאימים עם "גרבי חצי" באפור, ולגברים הנועזים אמליץ על happy socks צבעוניים (בתמונה).

  1. תיקים לגברים הם עניין בעייתי, רובם נראים ילדותיים (תיקי גב) או "חנוניים" (תיקי צד). לעיתים אפשר למצוא תיקי גברים יפים ב"טימברלנד" או ב"זארה",תיקי פאוץ' לגברים ניתן למצוא ב"סטורי" או ב"שופרא".

  2. נעליים לגברים אני קונה ב"קלארקס", אוריג'ינלס, "שופרא", "סטורי" ולעיתים ברשת "אלדו".

  3. טיפ קטן לסיום- החנויות העיקריות שבהן אני נוהגת לקנות בגדים עם גברים,כמובן בהתאם לפרמטרים של: עיסוק (היי טק, רופא, עו"ד, רו"ח, בנקאי, איש עסקים, מדריך כושר, פיזיותרפיסט, פרסומאי, שיווק / מכירות ועוד), סגנון, גיל ותקציב, הינן: "מסימו דוטי", "זארה", "סטורי", "אמריקן וינטג", "אינדיגו", "בראבו", "אמריקן איגל", "מנגו".

בתמונה – happy socks


bottom of page