top of page

סייל סייל סייל ! מה לקנות בסיילים של הקיץ ?


גלביה: הדרי וצאיג

הסיילים של הקיץ החלו וכדאי לנצל את ההזדמנות לרכוש את הפריטים הקלאסיים הבאים:

  1. חולצת כותנה לבנה - חולצת כותנה לבנה היא פריט קלאסי ושימושי בקיץ הישראלי, והיא תשמש אותך גם בחורף מתחת לג'קט או לקרדיגן. אני ממליצה על חולצה מכותנה דקה, שאינה נצמדת לגוף, עם מחשוף עמוק לבעלות חזה גדול ו/או כתפיים רחבות, ומחשוף קטן ועגול לבעלות חזה קטן.

  2. מכנסי חאקי – מכנסיים מכותנה בשילוב מעט לייקרה, רצוי באורך מלא, בצבע חאקי או אבן, שיתאימו ביחד עם החולצה הלבנה שרכשת, או עם כל טי-שרט אחרת. לצוות עם נעלי "בלרינה" בגוון קאמל או כחול כהה.

  3. גלבייה- שמלה ארוכה, רחוקה מהגוף, רצוי עם מחשוף, ממשי או מכותנה. אני ממליצה לקנות גלבייה שאינה צבעונית מדי, מבד חלק או משובץ, על מנת שתשמש אותך גם בעונות הבאות. לערב ניתן ללבוש גלבייה שחורה בשילוב זהב או פאייטים. מומלץ לצרף לכפכפי אצבע מעור ופדיקור מוקפד, כמובן. הגלביה בתמונה: הדרי וצאיג - ״גלביה״.

  4. קרדיגן דקיק- קני קרדיגן דקיק בצבע נייטראלי: אפור, אבן, מוקה וכד', שישמש אותך כשאת שוהה בחלל ממוזג, ויתאים מעל כל שמלה או חולצה. לבעלות מבנה גוף אגסי להקפיד על קרדיגן קצר יחסית (עד קו המותניים), לבעלות מבנה גוף ישר או תפוחי, יתאים גם קרדיגן ארוך יותר (עד קו הירכיים). להקפיד שיהיה מבד טבעי ולא מפוליאסטר, על מנת למנוע הזעת יתר.

  5. תיק קש – תיק גדול מקש או מפשתן, בגווני אדמה, רצוי עם ידיות מעור בגוון חום או קאמל. דאגי שהתיק יהיה גדול מספיק על מנת להכיל גם כובע רחב שוליים ובקבוק מים, שני פריטים הכרחיים בקיץ המהביל שלנו...

לחצו על הקישור למידע נוסף על שופינג, מבצעי קניות וחנויות מעניינות


bottom of page