top of page

שופינג בבית שמש - סקירת כל החנויות השוות


CAAMBVYF.jpg

בניגוד למה שמקובל אולי לחשוב, גם בקניון בבית שמש יש חנויות שוות וניתן בהחלט לבנות מלתחה "חכמה" ומאוזנת באמצעות מגוון החנויות שיש שם.

יצא לי לאחרונה להיפגש עם כמה לקוחות ירושלמיות (ולקוח אחד...) בבית שמש, ולהפתעתי גיליתי שיש חנויות ששוות ביקור למטרת שופינג בקניון, ובהחלט יש מענה לכולם.

לנשים במידות גדולות יש את "קרייזי ליין", "עונות", "מתאים לי" ו"אריסטו שמט" למלתחה יומיומית, ואת "גולברי" לשמלות. אני מאוד אוהבת את השמלות של "גולברי" הן ליומיום והן לערב, ויש שם מבחר נהדר של שמלות שמתאים לכל המידות וגם עליוניות שאפשר לחבר לכל שמלה.

לנשים צעירות יותר ובמידה קטנה יחסית יש את "לי קופר" שם ניתן למצוא ג'ינסים (נמוכים ברובם) במבחר גזרות, טישרטים "מגניבים" וגם חולצות מכופתרות מוצלחות לנשים ולגברים.

לנשים שעובדות במשרד ונדרשות לציית לקוד לבוש מחויט יותר, אמליץ על "הוניגמן", "רנואר" ו-"קסטרו" (ב-"קסטרו" אני מעדיפה את הקו האלגנטי יותר ששמו black).

עם נשים דתיות אני נוהגת לערוך שופינג ב-"רנואר" ששם יש מבחר גדול של שמלות (לרבות "גלביות" בסגנון אתני / אפריקני, שאני מאוד אוהבת), חצאיות, טוניקות, וחולצות עם שרוולים עד המרפק.

נעליים אפשר למצוא ב- NYOU (חנות שבה יש נעליים של סטיב מאדן, ריפליי, guess), בחנות של nine west ונעלי סירה נחמדות יש גם ב"קסטרו" (אם כי האימום שלהן לא איכותי, לטעמי).

תכשיטים ואביזרי אופנה להשלמת ההופעה יש ב "טופ טן" (רמת מחירים נמוכה) וב- "מגנוליה" לנשים שמוכנות להשקיע קצת יותר בתכשיט קלאסי ומעודן שילווה אותן לאורך שנים רבות.

גם "באריסטו שמט" ישנם תכשיטים יפים לטעמי, יותר דומיננטיים ו"זרוקים" מבחינת הסגנון ומתאימים גם לנשים מלאות.

חשוב להדגיש, שהמראה לא יהיה שלם ומוקפד בלי הלבשה תחתונה מחמיאה. לנשים עם חזה קטן צריך "לייצר" חזה "יש מאין", ונשים עם חזה גדול צריכות תמיכה טובה לחזה ולעיתים אף "השטחה" (חזיית מינימייזור).

מבחינת בחירת הצבעים של ההלבשה התחתונה- הכי חשוב לקנות חזייה בצבע גוף עם פני שטח חלקים (בלי קו באמצע, הדפס של פרחים, או אלמנטים של תחרה), ותחתונים גבוהים ו-"אורזים".

בשונה ממה שמקובל לחשוב, הלבשה תחתונה לבנה היא מאוד בוהקת ובולטת מתחת לבהיר, כך שמתחת לבגדים לבנים או שקופים של קיץ, לבשי רק הלבשה תחתונה בצבע גוף ("ניוד").

מתחת לשמלה או חצאית באירוע כדאי גם ללבוש מחטב, שהופך את הגוף למקשה אחת ומונע מה-"שניצלים" להיראות....

לשם כך יש את "אפרודיטה" ששם יש מענה לכל האמור לעיל, וגם פיג'מות וכותנות לילה חמודות.

לגברים יש את "סליו", חנות שבה יש בגדי גברים מעולים הן למשרד, הן לאירוע והן לבוש קז'ואל (יומיומי). אני מאוד אוהבת את הניחוח אירופאי העולה מן הבגדים של "סליו" ובמחירים סבירים ניתן להלביש גבר מכף רגל ועד ראש ממגוון הבגדים שבחנות, או שאת, כבת הזוג או האמא, תוכלי לקנות לו מתנה לחג- פריט לבוש ייחודי שיתאים ויחמיא לו.

לכן, המלצתי היא, לפני שאת יוצאת לקנות בגדים לחג, צלצלי אלי לקביעת מפגש שופינג ממצה. אני אעזור לך להתאים את המלתחה למבנה הגוף שלך, לגוון עור הפנים שלך, לתקציב ולצרכים שלך.

כמו כן, אעזור לך להתאים לעצמך הלבשה תחתונה מחמיאה וכן לבחור אקססוריז להשלמת ההופעה.

התקשרי עכשיו לקביעת מפגש שופינג שכולל ייעוץ ואבחון אישי.

בואי נצא יחד לחוויית שופינג סוחפת ומהנה. רונה ברזילי- 0507233227.

להשתמע וחג שמח !

bottom of page