top of page

6 טיפים מסטייליסטית למלתחה טרנדית ומחמיאה במינימום תקציב


  1. קני בגדים שהם "לא זכירים": חלקים, בצבעוניות מונוכרומאטית, קלאסיים. כשאת לובשת בגד מאוד ייחודי וצבעוני לא תוכלי "למחזר" אותו לעיתים קרובות מכיוון שהוא מאוד זכיר. לעומת זאת, אם תלבשי חולצות חלקות, בצבעוניות שקטה, תוכלי ללבוש אותן שוב ושוב, בוריאציות שונות (פעם עם ג'קט, פעם עם צעיף, פעם עם גופיה שמבצבצת מלמטה ועוד). קולקציות "שקטות" שאני מחבבת יש למעצבים הישראליים- מאיה נגרי ו-"קום איל פו".

  2. השקיעי באביזרי אופנה: שרשראות, צמידים, צעיפים, כובעים. אביזרי האופנה הינם תוספת לא יקרה למלתחה, הם "מקפיצים" את ההופעה ומאפשרים לך להוציא מקסימום הופעות ממינימום פריטים. לא חייבים לקנות פריטים יקרים, אני מוצאת עם לקוחות פריטים יפים גם ב"אקססוריז" וב"טופ טן". את האביזרים יש להתאים למבנה הגוף. לדוגמא, לנשים עם "דקולטה" יפה אמליץ על מחשוף ושרשרת קצרה. לנשים מלאות אמליץ על תכשיט דומיננטי וצעיף שאינו קשור בצוואר, למבנה פנים עגול יתאימו עגילים מאורכים או משקפיים חתוליים, ועוד.

  3. פריטים טרנדיים - לקנות בזול: פריטים שהם מאוד טרנדיים עכשיו, ממילא לא יהיו באופנה בשנה הבאה. למשל, הטרנד של פאייטים, חולצת crop top או טרנד הקרעים בג'ינס, שמאוד בלט בשנה האחרונה. אם הטרנד מוצא חן בעינייך, אני ממליצה שתקני לא יותר מפריט או שניים מהטרנד הרלוונטי, וגם אותם הקפידי לקנות בזול, ברשתות, ולא אצל מעצבים יקרים.

  4. מכירות סוף עונה: אני ממליצה מאוד על קנייה במכירות סוף העונה שיחלו בסביבות ינואר, אם כי, חשוב מאוד, לא להתפתות לבגד רק משום שהוא זול. אם הפריט אינו מחמיא לך בגזרה או בצבע, אל תתפתי לרכוש אותו רק בגלל העובדה שהוא בהנחה. לעומת זאת, אם בתחילת העונה מצאת זוג מכנסיים מחמיאים קני אותם במחיר מלא, בשני צבעים, מכיוון שזה פריט שקשה למצוא.

  5. חנויות עודפים: למרבית המעצבים, הן הישראליים והן המיובאים מחו"ל, ישנן חנויות עודפים. ישנם מתחמי "אאוטלט" רבים (למשל, בית טפר, דרום ת"א/יפו, שפיים, חוצות המפרץ) ובהם פריטים מעונות קודמות, "סמפלים", סוג ב' ועוד. שווה לערוך ביקורים בחנויות העודפים ובמתחמי האאוטלט, שם תוכלי למצוא פריטים מוזלים ולהעשיר את המלתחה שלך מבלי להתרושש. גם כאן, אני חוזרת על המלצתי, להתמקד בפריטים שהם "בייסיק" וקלאסיים, ולא בטרנדים חולפים.

  6. הלבשה תחתונה: אפילו הבגדים היפים ביותר לא יראו עלייך טוב אם ההלבשה התחתונה אינה מחמיאה לך ואינה "אורזת" אותך כראוי. לא צריך הרבה פריטים של הלבשה תחתונה אבל חשוב שתהיה הלבשה תחתונה איכותית ובצבע גוף. הלבשה תחתונה בצבע גוף היא היחידה שמתאימה מתחת לבגדים בהירים ו/או שקופים. את חייבת שתהיה לך חזייה בצבע גוף עם פני שטח חלקים ותחתונים גבוהים ו"אורזים" בצבע גוף. חזייה לבנה אינה הכרחית וחזייה שחורה מתאימה רק מתחת לבגדים כהים. כשאת לובשת שמלה לאירוע יתכן שתרצי מחטב מלמטה על מנת לייצר צללית ארוכה וצרה יותר, אם כי מחטב לא יהיה לך נוח למשך יותר מכמה שעות. אני ללקוחותיי ממליצה על "ג'ק קובה", ועל "אפרודיטה".


bottom of page