top of page

טרנד הסריגים לחורף 2017


הסריגים, על סוגיהם השונים, מהווים טרנד בולט אצל מרבית המעצבים והרשתות בחורף הנוכחי.

הטרנד השנה הם סריגים עבים וקצרים בסריגה גסה. יתרונם שהם מחממים, החיסרון של גזרה זאת הינו, שהיא עלולה לקצר ולעבות את הלובשת.

כדי לייצר צללית ארוכה וצרה אני ממליצה ללבוש את הסריג עם חולצה מכופתרת מלמטה שתבצבץ ותייצר קווי אורך, או, לחילופין, להימנע לחלוטין מהסריג העבה והקצר ולבכר סריג פתוח ודק. אני ממליצה שהסריג יהיה כהה בטון אחד מהחולצה שעליה הוא נלבש. כך מתקבלת "מסגרת" כהה, שהיא יפה יותר לטעמי.

לנשים בעלות ירכיים רחבות אמליץ על סריג שאינו "חותך" בנקודה הרחבה של האגן אלא קצר יותר או ארוך יותר, על מנת לטשטש את האזור. לנשים בעלות בטן אמליץ ללבוש סריג שהוא פתוח (רצוי לא לרכוס ג'קט וקרדיגן), ולנשים בעלות חזה קטן וכתפיים לא רחבות, אמליץ על סריג סגור עם מפתח "גולף" או "ניקי". לנשים בעלות כתפיים שמוטות וצרות אפשר להוסיף כרית קטנה בכתפיים על מנת לייצר איזון באזור זה, ולנשים עם חזה גדול כדאי לבחור סריג דק עם מפתח עמוק.

חסרונו של הסריג הוא אורך החיים שלו, שהוא קצר יחסית בהשוואה לג'קטים ולמעילים שעשויים מחומרים עמידים יותר. מרבית הסריגים דורשים כביסת יד או ניקוי יבש ויש להקפיד על הוראות הכביסה הספציפיות.

את צבע הסריג יש להתאים לגוון עור הפנים- לצהובות עור יתאים סריג בגוון קר (כחול, ירוק, סגול, אפור, שחור, לבן) , ולאדומות / ורודות עור, יתאים סריג בגוון חם (חום, זית, שמנת, צהוב, כתום).

כמו כן, מבחינת שידוך עם חלק תחתון (מכנסיים או חצאית) אני אוהבת לצרף אפורים עם שחורים, וכחולים עם לבן/ שמנת וקאמל. ל"לוק" כהה ומונוכרומאטי אפשר להוסיף צעיף צבעוני או תכשיט דומיננטי.


איפה כדאי לקנות סריגים ?

אני, באופן אישי, מאוד אוהבת לקנות סריגים ב"אמריקן וינטג'" (ראו דוגמא בתמונה), שם יש סריגי בייסיק איכותיים וקרדיגנים במראה זרוק. יש בהם קשמיר וצמר ולפיכך הם מחממים באמת. הם אינם זולים אבל בהחלט פריטי "חרישה", ובחישוב של "עלות פר –לבישה" הם כדאיים, לדעתי. בנוסף, יש סריגים יפים גם ב"זארה", ב"מסימו דוטי" (מראה אלגנטי ו"משרדי" יותר), ב"טופשופ", ב"סאקס" (קז'ואל איכותי), וגם ב H & M.

מאחלת לכם חורף חם ונעים !


bottom of page