top of page

מהם הסריגים הנחוצים לחורף הקרוב ?


הסריגים, על סוגיהם השונים, הם הכרחיים בחורף ומהווים טרנד בולט אצל מרבית המעצבים והרשתות בחורף הנוכחי.

הטרנד השנה הם סריגים בעלי קצוות "פרומים", כביכול גזורים או בעלי חורים. כאלה ראיתי בחנויות רבות: "טוונטי פור סבן", "רנואר", "זארה", "סאקס" ועוד. לטעמי האישי, הסריגים הפרומים מקנים ללובשת מראה נכון- "זרוק" וספורטיבי – אבל, הסריגים בעלי החורים אינם מתאימים למי שעברה את גיל 30. הם ילדותיים ומתאמצים כשהם נלבשים ע"י אישה בוגרת.

עוד גזרה שכיחה הינה של סריגים עבים וקצרים בסריגה גסה, אותם אני אוהבת להלביש מעל חולצה מכופתרת, ארוכה יותר, שמבצבצת מלמטה, על מנת לייצר צללית ארוכה וצרה ולהוסיף עניין ל"לוק".

אני ממליצה שהסריג יהיה כהה בטון אחד מהחולצה שעליה הוא נלבש. כך מתקבלת "מסגרת" כהה, שהיא יפה יותר לטעמי.

לנשים בעלות ירכיים רחבות אמליץ על סריג שאינו "חותך" בנקודה הרחבה של האגן אלא קצר יותר או ארוך יותר, על מנת לטשטש את האזור. לנשים בעלות בטן אמליץ ללבוש סריג שהוא פתוח (רצוי לא לרכוס ג'קט וקרדיגן), ולנשים בעלות חזה קטן וכתפיים לא רחבות, אמליץ על סריג סגור עם מפתח "גולף" או "ניקי". לנשים בעלות כתפיים שמוטות וצרות אפשר להוסיף כרית קטנה בכתפיים על מנת לייצר איזון באזור זה.

חסרונו של הסריג הוא אורך החיים שלו, שהוא קצר יחסית בהשוואה לג'קטים ולמעילים שעשויים מחומרים עמידים יותר. מרבית הסריגים דורשים כביסת יד או ניקוי יבש ויש להקפיד על הוראות הכביסה הספציפיות.

את צבע הסריג יש להתאים לגוון עור הפנים- לצהובות עור יתאים סריג בגוון קר (כחול, ירוק, סגול, אפור, שחור, לבן) , ולאדומות / ורודות עור, יתאים סריג בגוון חם (חום, זית, שמנת, צהוב, כתום).

חנויות מומלצות לרכישת סריגים: באופן כללי, במלתחה, כדאי לשלב בין פריטים יקרים לזולים. לכן אמליץ הן על "אמריקן וינטג'" ו"מסימו דוטי" והן על H&M ועל "מנגו". סריגים כדאי לקנות בצבעי בייסיק: שחור, אפור, חום, זית, כחול כהה (בהתאם לגוון עור הפנים, כאמור לעיל) ולשלב עם צעיף שיוסיף צבע ועניין. צעיפים יפים יש ב"זארה", "מנגו", "אקססוריז". תכשיטים דומיננטיים שעשויים לתבל את ה"לוק" יש ב"מיה אינספיריישן".


bottom of page