top of page

הטרנדים הראשונים של אביב 2018


אנחנו בעיצומו של החורף אבל מבחינת עולם האופנה האביב כבר כאן. ברשתות ובחנויות החלו כבר להציג ניצנים של קולקציות חדשות. אני רוצה לתת לכן כאן הצצה ראשונה לטרנדים של אביב 2018 :

חמשת הטרנדים הראשונים של האביב המתקרב, הינם כדלקמן:

"משחקי שקיפות"- הטרנד הזה אינו משאיר מקום לדמיון. הרבה בדים שקופים, שיפון, כיסויים דמויי ניילון לחצאית או לג'קט. הטרנד הזה מאוד אורבני, עדכני ונועז. הגזרות מתוחכמות. ראיתי, למשל, חולצות תחרה שקופות וחצאית טול אוורירית שיכולות להוות לבוש ערב סקסי וייחודי עם אמירה אופנתית.

צבעוניות עזה – הצבעוניות העזה חוזרת לקראת הקיץ. הרבה צבעי ניאון וגם שילובים של צבעים ניגודיים. הצבעים שישלטו הינם: ורוד פוקסיה, ירוק-רעל, כתום -טנג'רין, צהוב-לימון. הצבעים נלבשו במראה מונוכרומאטי (אותו הצבע עפ"נ כל הגוף) או במראה ה- color block. אציין, שכאשר לובשים צבעוניות אחידה זה מאריך ומצר את הצללית. כמו כן, את הצבעים החמים שציינתי (צהוב, כתום), אני ממליצה ל"צהובות העור" לשלב עם אביזר אופנה בגוון קר ליד הפנים. זכרו: צבע הבגד שקרוב לפנים (חולצה, צעיף) צריך תמיד להיות ניגודי לגוון עור הפנים.

שילובי הדפסים - אצל חלק גדול מהמעצבים כיכבו הדפסי פרחים ונקודות דומיננטיים וצבעוניים. כמו כן, פריטים (בעיקר עליונים) סרוגים או עם תוספת קרושה לבגד. לפאשניסטות שמביניכן אני ממליצה לשלב הדפסים שונים האחד עם השני, לשמרניות יותר- מספיק פריט אחד מודפס והשני יהיה חלק ומונוכרומאטי. ההדפסים העיקריים הם: נקודות (רטרו), פרחים, ופסים לאורך. מבחינת יישום הטרנד כדאי להתחשב במבנה הגוף: עדיף ללבוש צבע חלק, כהה, בפלג הגוף שהוא גדול יותר, והדפס או צבעוניות בהירה יותר, בפלג הגוף ה"רזה", כך שבעלות מבנה גוף "אגסי" ילבשו הדפס בחולצה ובעלות מבנה גוף "משולש הפוך" ילבשו הדפס במכנסיים או בחצאית.

ג'ינס אלגנטי – הג'ינס תמיד נחשב לפריט לבוש ספורטיבי ויומיומי. עכשיו הוא יהיה רלוונטי גם כלבוש ערב: ג'ינסים עם שטיפה מוזהבת או כסופה, ג'ינסים עם פאייטים ופרנזים ואפילו ג'ינסים משובצים ביהלומים. את הג'ינסים האלגנטיים ניתן "לשדך" עם חולצה או ג'קט מבריק וללבוש לאירוע ערב נוצץ. כמו כן, הטרנד של ג'ינס עם ג'ינס נשאר רלוונטי (בעבר הרחוק זה היה big no no) וניתן ללבוש חולצת ג'ינס ומכנסי ג'ינס ללוק קז'ואל / יומיומי.

הטרנד היפני – התרבויות הזרות ממשיכות להוות השראה למעצבי העל. הפעם הסגנון היפני מככב: ג'קטים ושמלות דמויי קימונו, צווארון בסגנון מנדריני, חגורות עבות על המותניים בסגנון "אובי", בדים מבריקים. בעניין החגורות- אני ממליצה שלא לאמץ אם הבטן היא נקודת התורפה שלך. את הצווארון המנדריני לאמץ רק אם הצוואר דק ואם הפנים שלך לא עגולים. למעט שתי ההערות הנ"ל, הסגנון היפני נשי ומעניין ואני חושבת שכדאי בהחלט לאמצו.


bottom of page