top of page

בחירת ג'קט / עליונית מבחינת 6 סגנונות הלבוש:


  1. נשים שמתלבשות בסגנון לבוש קלאסי יבחרו ג'קטים / עליוניות בגוונים מונוכרומאטיים, כגון: שחור, לבן, אפור, כחול כהה, שמנת. הבדים יהיו איכותיים (כותנה, ויסקוזה, קופרו, צמר). בד"כ ללא הדפסים או עם הדפס עדין (למשל, דוגמת פפיטה, עצם דג, או פסי סיכה). נשים בסגנון לבוש קלאסי יאהבו ג'קטים מחויטים או ג'קטים בעלי "צורה" (ולא עליוניות "נשפכות").

  2. נשים שמתלבשות בסגנון לבוש קז'ואל יבחרו ג'קטים /עליוניות בגוונים מונוכרומאטיים כגון: שחור, לבן, אפור, כחול כהה, שמנת, חאקי. הג'קטים יהיו מבדים טבעיים כמו כותנה, פשתן, ויסקוזה, משי, צמר (בחורף). יתכן שהג'קט יהיה גדול וגברי -"אוברסייז" כי לנשים בסגנון קז'ואל יש סטייל "זרוק".

  3. נשים שמתלבשות בסגנון לבוש דרמטי יבחרו ג'קטים / עליוניות בצבעוניות עזה: שחור, לבן, אדום, צהוב הדפסים ניגודיים וכד'. הן אוהבות גזרות יוצאות דופן ומושכות מבט ג'קט עם כריות כתפיים, ג'קט בגזרת טוקסידו, עליונית עם "זנבות" וכד'. נשים דרמטיות עשויות לאהוב אלמנטים כגון: הדפסים, רוכסנים, ניטים, פנינים וכו'. כמו כן, הבדים עשויים להיות ייחודיים: עור, פרווה, קטיפה, סאטן ועוד.

  4. נשים שמתלבשות בסגנון לבוש סקסי יבחרו ג'קים קצרים, צמודים, בעלי מפתח גדול. לעיתים ג'קט עור "אופנוענים" עם רוכסנים, וגם ג'קטים עם פרווה. נשים בסגנון סקסי יאהבו גם ג'קטים עם חגורה מובנית שמדגיש מותניים וחזה. רצוי מבד עם אלסטן שנצמד לגוף. נשים בסגנון זה יחבבו צבעים עזים ובדים מבריקים. הן יאהבו ג'קטים מעור, ויניל, צווארון פרווה, ג'קט ג'ינס אפשרי מבריק או עם קרעים. המידה של הג'קט/העליונית תהיה מדויקת או אף קטנה מהמידה ה"אמיתית" שלהן.

  5. נשים שמתלבשות בסגנון לבוש ספורטיבי עשויות לבחור ג'קטים ספורטיביים עם גומי במותניים או קפוצ'ון, ויאהבו גם ג'קטים מ"פוטר" או מ"פליז". הנשים בסגנון ספורטיבי יאהבו גם ג'קטים/ סווטשירטים בצבעוניות חזקה (כחול, ירוק, אדום, טורקיז, כתום וכו'). הבדים יהיו טריקו עם לייקרה, לעיתים כותנה, וגם dry fit. נשים בסגנון זה לא יאהבו בדים נשפכים ורכים כמו משי ופשתן.

  6. נשים שמתלבשות בסגנון לבוש רומנטי יבחרו עליוניות נשפכות, רכות, בסגנון נשי. לעיתים ללא כפתורים אך עם "זנבות" (גזרה א-סימטרית). הצבעונית של נשים בסגנון רומנטי תהיה מעושנת: ורוד עתיק, חום, פודרה, חמרה, ניוד, שמנת. הקימונו הפרחוני חזר לאופנה ויתאים מאוד לנשים בסגנון הרומנטי. בתמונה- עליונית קימונו מבית warehouse.


bottom of page