top of page

מהם הטרנדים המרכזיים לסתיו-חורף 2019?


הגענו לחודש ספטמבר, וזה הזמן לבדוק מהם הטרנדים המרכזיים לסתיו-חורף 2019. כדאי תמיד לבדוק מה עשו מעצבי העל, שמהווים השראה ויוצרים קו מנחה לכל הרשתות וכן למעצבים המקומיים. בשלב השני יש לבדוק את "השטח"- מהן הקולקציות החדשות בחנויות. מה שברור לגבי הסתיו/חורף הנוכחי הוא שהבגדים יותר אקולוגיים. בהרבה רשתות, שמים דגש על המגמה "הירוקה". עוד מגמה בולטת- הרבה מאוד הדפסים מנומרים ו"מנוחשים".

5 הטרנדים המרכזיים של סתיו-חורף 2019:

  1. בגדים מודפסים, הדפסי נמר ונחש- בסתיו ובחורף הקרובים נראה בגדים עם 'פרינטים' של נחש ונמר. הטרנד בולט הן בבגדים והן בנעליים ובתיקים. הצבעוניות היא של גווני חום, חרדל, חמרה, בז'. אני ממליצה לשלב ההדפסים הנ"ל עם שחור, ג'ינס או קאמל. "טוטאל לוק" מנומר או "מנוחש" עלול להיות "יותר מדי" וגם לא רלוונטי לעונה הבא, ולכן אני ממליצה לאמץ אותו בעליונית, מכנסיים או חולצה ולשלב עם פריטים רגועים ומונוכרומאטיים. אני מזכירה, שלבעלות גוון עור צהבהב לא יתאים "טופ" בגווני חום / בז'. כמו כן, אני ממליצה לרכוש זוג נעליים מנומרות (מוקסינים, בלרינה או נעלי עקב) שיתנו נגיעה של סטייל ושיק להופעה. בתמונה המנומרים של "טום פורד".

  2. טרנד המשבצות - טרנד המשבצות ממשיך איתנו לעונה נוספת. ראיתי הרבה משבצות במגוון גדלים וצבעים, שהעיקריים שבהם הינם: כחול, אדום וירוק-בקבוק. כמו כן, משבצות פפיטה בשחור-לבן, משבצות בהדפס קלאסי ושילובים מרעננים של משבצות עם הדפסי פרחים. אני ממליצה על ג'קט, חצאית עפרון מחויטת או מכנסי סיגר - משובצים - שיכולים להשתלב מצוין ב"לוק" של עבודה.

  3. אדום לוהט - אחד הצבעים הבולטים והמובילים בחורף הקרוב יהיה האדום העז. זהו צבע שפרץ לקדמת הבמה כבר בקיץ והוא ימשיך איתנו לעונה הקרה. לוק שכולו אדום עז מתאים לדעתי לאמיצות בלבד, אבל בהחלט מסוגנן ויפה ללבוש חולצת בייסיק אדומה מתחת לג'קט אפור או שחור. אצל מעצבי העל ראיתי מגוון רחב של פריטים בצבע אדום נועז, ביניהם: שמלות, ג'קטים, מעילים, סריגים עם צווארוני גולף נשפכים ועוד.

  4. ג'ינס – אצל הרבה מעצבי על ראיתי שילוב של: חולצת ג'ינס עם מכנסי ג'ינס, שמלות ג'ינס, ג'קט מג'ינס ואף אוברולים. ה"טוטאל לוק" של ג'ינס שפעם נחשב ללא מקובל הוא טרנדי כעת. אין צורך לחשוש מלבישת "סט" של ג'ינס אלא להיפך...אני אוהבת את ה"לוק" הג'ינסי ומבחינת צבעוניות הוא מאוד מתאים לצהובות העור. מבחינת גזרות של מכנסי ג'ינס- ה"סקיני" יוצא מהאופנה ונכנסים לחנויות ג'ינסים גבוהים ולא מאוד צמודים כמו ה- mom jeans וה-"בויפרנד". באופן כללי, האופנה הולכת לכיוון של העדפת נוחות עפ"נ "יופי". לצד טרנד הג'ינס ובקשר אליו נראה גם אופנת רחוב- אורבאנית, ספורטיבית. כובעי מצחייה, מכנסיים עם גומי במותניים, קפישונים, טישרטים עם שרוולים גזורים, טישרטים עם כיתובים ולוגואים, וכן מכנסי טרנינג בגזרת "בויפרנד".

  5. נעליים ותיקים – הסניקרס מאוד אופנתיים, בעיקר אלה בעלי המראה המעט גס, עם סוליה עבה. בנוסף יהיו נעליים עם ניטים ואבני חן, לעיתים בלוק רוקיסטי, מחוספס. טרנד נוסף הוא של מגפי ברך מעור או מזמש. אני לא ממליצה על מגפי ברך, לא עם שמלה וגם לא עם מכנסיים. הם נוטים לקצר ולעבות את הצללית וזאת לא המטרה שלנו. אני תמיד ממליצה על מגפונים קצרים או על נעלי אוקספורד במקום מגפיים גבוהים. לסיכום- עדיף להימנע ותמיד לנעל נעליים שיאפשרו לראות את מלוא אורך הרגל, כולל השוק. זה יוצר צללית ארוכה וצרה והרבה יותר מחמיא ! מבחינת תיקים נשארנו עם תיקי המיני ועם תיקים קופסתיים בעלי נפח, עם רצועה אלכסונית, שיש ללבוש ב"הצלב", חלקם עם ניטים או חישוקי מתכת.


bottom of page