top of page

השראה ותיעוד

הרבה נשים אומרות לי: "אין לי סטייל", מעולם לא היה לי ואני חסרת אונים בעניין.

אני לא מסכימה עם האמירה הזאת ורואה בסטייל ו"קו לבוש" משהו נרכש.

בהחלט תוכלי לסגל לעצמך סטייל. עם הגיל, התובנות, והתקציב, תוכלי לבנות לעצמך סגנון, קו, סוג של "מדים" שיתאימו לך ויעלו בקנה אחד עם האישיות שלך.

איך עושים זאת ?

השראה בתחום של אסתטיקה ואופנה הוא נושא שצריך להתאמן עליו באופן אקטיבי.

את צריכה להחליט להכניס השראה לחייך- תתחילי בלהסתכל על נשים שסגנון הלבוש שלהן מעורר בך השראה. משהו בסגנון שלהן כנראה מדבר אלייך ועשוי לאט לאט להפוך לסגנון שתוכלי לאמץ ויתאים לך ולאורח החיים שלך.

עלייך לפעול מתוך מודעות ולחשוב מה "הדליק" אותך, מה מצא חן בעינייך, למה דווקא הפריט הזה או הסגנון הספציפי הזה, מושכים אותך.

את צריכה להבין מה משמח אותך ולאמץ זאת, אם זה צבע מסוים, אקססורי, איפור ייחודי וכו'.

אני יכולה להעיד על עצמי, שאחרי צפייה בסרטים צרפתיים ואיטלקיים אני מושפעת מהסטייל, מהאסתטיקה, מהנינוחות ומהאלגנטיות שבהם כולם מתלבשים, מעצבים את בתיהם, אוכלים, שותים יין וקפה.

עלייך למצוא דמויות שניתן לשאוב מהן השראה, אך כמובן עם אדפטציה (התאמה) לאורח החיים שלך, לעיסוק, לאקלים, למבנה גופך וכו'. אני, למשל, אוהבת את לבושן של שרלוט גינסבורג, עמנואל אלט, קייט בלנשט, קייתי הולמס והישראליות- דפנה לוסטיג ויעל גולדמן.

כדי להגדיל את החשיפה שלך לסגנונות אופנתיים שמדברים אלייך, את יכולה לעקוב אחרי בלוגים של אושיות אופנה, אחרי חשבונות אינסטגרם שלהן, וגם לחפש השראה בפינטרסט.

אני תמיד מסתכלת סביבי, הן בארץ כשאני מסתובבת ברחובות ת"א, גם בסרטים זרים וכמובן כשאני בחו"ל, על מנת לקבל השראה ורעיונות איך לסגנן את עצמי, איך לעשות שילובים מתוך הארון הקיים שלי, ומה לקנות בפעם הבאה שאני עורכת קניות.

נושא נוסף שהוא חשוב הינו - התיעוד.

ביום שאת מתלבשת טוב, מרגישה שהרכבת לוק מוצלח- מכנסיים, חולצה, נעליים, תיק אקססוריז או, לחילופין, שמלה ועליונית מתאימה- צלמי את עצמך. תעדי את הלוק הזה שבו הרגשת טוב כדי שתזכרי אלו שילובים את יכולה לעשות ומה עובד עם מה. בסופו של דבר יהיה לך אלבום פרטי שממנו תוכלי לשאוב רעיונות ולהיזכר במה הרגשת "נכון". אני מצלמת שילובים עבור לקוחות שלי בזמן שאנו עושות סידור ארון, לעיתים יש להן הפריטים הנכונים אך הן אינן יודעות איך להרכיב מהם "לוק" מנצח.

עוד חשוב לי לציין, שלא תמיד המחמאות מהסביבה הן שיקבעו אם ה"לוק" כן או לא מוצלח. מה שחשוב הוא שאת תרגישי במיטבך. פחות חשוב אם החברות מהעבודה החמיאו לך...לעיתים בסביבה מחמיאים לנו על משהו שהוא שונה מהרגיל אבל לאו דווקא מיטבי.

את עצמך צריכה להרגיש מחוברת לבגדים שלך ולחוש שהם משקפים את הסטייל שלך ומבליטים את היתרונות שלך.

בתמונה- קייט בלנשט, אחת מהשראות האופנה שלי.




bottom of page